Farmor och farfar :)

Hejhej! Nu har jag genomlidit en lång dag... När vi kom fram till Älvsjö skulle typ alla äta på Mc Donalds, och då hittae dom som jobbade där på en stor fet lögn om att elen hade gått... Så alla gick till lite olika ställen, och jag, Alicia och Lollo tog tåget till Huddinge och åt på Donken där. Sen gick vi in på MQ, och jag och Alicia provade lite kläder :) Sen åkte vi tillbaka till Älvsjö och gick in på mässan. Det var så sjukt tråkigt! Det fanns verkligen INGENTING att göra!!! :( Men till slut åkte vi i alla fall XD
Jag och Alicia skyndade oss hem till henne och hämtade våra saker, och sen skyndade vi oss tillbaka till tåget, och vi hann :D
Måste bara berätta hur korkad Greta är! Alltså, hon, Josefin och Elin stog på centralen och skulle gå på där, och bara för att Elin och Josefin trodde att alla skulle gå på där, så gick inte Greta på heller. Och sen missade dom det nästa tåget också! Hur lyckas man!? :O
Veronica


Kommentarer
Postat av: :(

MEN DU E DUM >:( JAG TÄNKTE GÅ PÅ MEN JAG VÄNTADE MED DOM OCH DEN PIP DÖRREN VILLE INTE ÖPPNA SIG NÄR JAG BOXADE PÅ DEN APIGA KNAPPEN!!!!! OCH SEN SKULLE JOSEFIN STÄMPLA PÅ MIN REMSA FÖR ANNARS VILLE HON INTE GÅ PÅ TÅGET OCH DÅ VAR HON TVUNGEN ATT ANVÄNDA MIN SÅ JAG KUNDE INTE BARA JA TA MIN REMSA HEJDÅ NU LÄMNAR JAG ER???? DÅ SKULLE JAG SITTA ENSAM HELA BAJSIGA VÄGEN OCH SEN VIRRA BORT MIG ENSAM I ÄLVSJÖ!!! DU SKULLE VÄL INTE DIREKT BARA HEJDÅ JAG SKA ÅKA ENSAM PÅ ETT TÅG NU TILL ÄLVSJÖ FÖR ATT FÖRSÖKA HITTA MIN KLASS HELT ENSAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :(



>:(

2010-03-11 @ 19:34:50
Postat av: :(:(:(:(:(:(

nu tänker jag sluta läsa din blogg :(

2010-03-11 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0