Morgon hos Alicia <3

Hej! Jag är mer än bara väl medveten om att jag inte har bloggat på ett tag... Jag skulle ju göra det, menmen ;)
Nu är jag hur som helsdt hemma hos Alicia, och vi hade lite sovmorgon idag, för vi ska på vildmarksmässan i Älvsjö, och jag tror att det kommer bli hemskt!
Inatt har jag sovit här hos Alicia, och vi har haft massor av mys! Igår åt vi pannkaka, och sen bakade hennes mamma äppelpaj som vi åt när vi kollade på halv åtta hos mig :) Sen efter det drack vi pepsi och kollade på typ havla Tillbaka till framtiden 3, men sen blev vi aströtta och la oss typ kvart över nio  :P
Vi behövde inte gå upp förrän nio idag, men vi vaknade tidigare. Så nu på morgonen har vi ätit nudlar och kollat när tågen går. Alicia ska nämligen sovamed mig hos min farmor och farfar i Gnesta inatt :D Sen imorgon ska hon åka hem, och då ska jag sova där en natt till, och sen efter det ska jag sova hos min farbror i Gnesta :) Nästa helg ska jag till pappa, och på söndagskvällen ska jag med Anna till Heron City och kolla på Alice i Underlandet :)
Nu måste jag kolla på sl när tågen går från Gnetsa imorgon ;)


Vi är sjukt läckra! I alla fall Alicia <3


Veronica

Kommentarer
Postat av: Anonym

f

2010-04-11 @ 12:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0