Te och Ben!

Hejhej! Nu bloggar jag :) Jag kunde inte blogga i måndags, på grund av ett strömavbrott som berodde på att det var en säkring som brann i källaren, och igår hade jag helt enkelt inte tid ;)
I måndags skulle jag vara med Greta, men vi fick skjuta upp det till på torsdag, eftersom jag hade utvecklingssamtal OCH ta spruta, så jag tänkte att det inte var värt det ;) Det betyder att jag dessutom var tvungen att skjuta upp självaste våffeldagen som är imorgon! :O
Jag och Nelly skapade nämligen en ny tradition förra året, att vi är hos henne och äter våfflor med massa olika grejor på! :)
På fredag har jag soprov, sen ska jag hem till Nelly, och sen kanske jag ska på bio med Anna. Vet inte om hon har tid :P
Anledningen att inlägget heter ''Te och Ben!'' är att jag snart ska träna benen med Becca, och just nu dricker jag en oerhört god kopp te med äpple och kanel-smak, och med mjölk och honung i. Har aldrig smakat ett så gott te! :O
Så typsikt! Jag laddade upp alla bilder från Hede på Facebook, men jag får lägga in dom på bloggen en annan dag ;)


En oerhört gammal bild på mig och min kusin Marcus (som är lika gammal som mig). Vad små och söta vi var! :) <3 Somsagt LÄNGE sen, jag var fortfarande blond! :O
På måndag fyller jag  år, och nu på lördag har jag namsdag! :D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0