Snö & Tö

Allt är bara så förvirrande... Just var jag världens lyckligaste, för snön började försvinna, det regnade och snön började töa bort ganska mycket. Så inatt gick jag upp för jag mådde illa, och efter att ha sovit i badrummet en timma gick jag tillbaka till sängen klockan 6, och då vrålsnöade det ute!! :O Jag blev orolig att det skulle fortsätta snöa, så att tåget ställdes in. Men sen när jag vaknade igen på morgonen hade det slutat snöa, men sen började det igen!
Fast just nu är vädret väldigt soligt och skönt. Det har börjat töa igen, och jag hoppas att det fortsätter så, utan mera snö!! :)
Alicia har åkt hem nu... Men det finns en hel del grejor jag ska göra! Nu bloggar jag, sen kanske jag ska kolla lite på någon sida, och sen måste jag städa. Om en stund kommer pappa hit, och då ska jag pussa honom! XD Sen ska jag göra SO:n, och eventuellt matten. Något som jag måste göra är i alla fall att sy på knapparna på min bolero. Min kusin Thea ska få den som en kofta, eftersom den är för liten fö mig. Lite stor på henne kanske bara, menmen ;P
Nu ska jag sluta blogga, och göra klart allt det där som jag har pratat så mycket om ;)
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0