Gubben i lådan

Det här är ett inlägg som ersätter flera dagars bloggning. i söndags hann jag inte riktigt, så jag tänkte att jag skulle blogga på måndag. Men då så stängde Becka av datorn precis när jag skulle sätta mig, och igår dammsög jag sängen, var på gitarr  och var p ikea. Ingen tdfggning, ALLS! Men om jag bara skriver om allt jag har gjort så kanske det jämnar ut sig trots allt! ;)
I söndags skulle jag hem till mina kusiner, men det blev inställt, så jag sjöng istället. Sen var jag nere på stan, och sen såsade jag resten av dagen :)
I måndags fyllde ju jag fjorton(!) Vi hade inte tid att fira mig iår, så istället skulle jag vara med Greta och plugga till fysikprovet som var igår. Så när vi kom hem till mig och äta tårta ringde pappa. Han sa att han hade blivit medbjuden till ssk-matchen med jobbet, så han undrade om jag ville ner med honom till stan och äta. Så vi gjorde det, och Greta föjlde med ner och sen gick hon hem (hon bor nere på stan). Vi åt kolgrill, och sen gick vi och kollade  affärer. Jag köpte en rosa tröja :) På kvällen åt jag choklade creme brulé med hallon som Jamie hade gjort. Suveränt god! Så kollade vi på Top Model ^^
Igår hade ju jag fysikprov, och det känns faktiskt som det gick ganska bra! :)När jag kom hem började jag dammsuga sängen, och sen var det gitarr. Efter gitarren hämtade Rebecca mig, så hon och jag åkte upp till ikea, där hon skulle köpa lådor. Jag hittade två vita lådor och ett tre-pack med bruna smålådor, som passade bra till hennes ögonskuggor (det var därför vi åkte dit), och sen hittade Rebecca en röd plastlåda :P Jag kom hem och klädde sängen, och sov tillslut.
Idag har jag bara varit i skolan. Eller förresten! På lunchen var jag hemma med Alicia, Greta och Rebecka och åt nudlar :) Snart måste jag gå till affären och posta ett brev åt mamma. Ska bli tråk! XD Men nu ska jag gå och fota allt jag fick i födelsedagspresent, så jag kan blogga snart igen ;)
P.S. Kunde inte komma på ett fyndigt namn till inlägget :P
Veronica

Kommentarer
Postat av: Greta

äntligen uppdatering! :D

2010-03-31 @ 18:09:05
URL: http://gritzhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0