2 skoldagar

Hej! Nu är det söndag.... Måste medge att helgen gått fort ;)  Det sköna är däremot att den kommande veckan bara har 2 skoldagar! Vi går måndag och tisdag, och sen är det studiedag och Kristi Himmelfärd! :D
Imorgon ska jag hem till Greta, och på tisdag ska jag sova hos Alicia. Jag vill hinna träffa farmor och farfar också, men fett onödigt om jag åker dit på onsdag, åker hem på torsdag och sen åker tillbaka på fredag. (Elliot fyller 2 på torsdag, så det vore ju kul om jag kunde vara hemma och fira honom då...)
Igår kollade jag och molly på 2 filer och drack Pepsi. Vi hade tänkt att sova på sackosäckarna, men jag har typ blivit för lång... XD
Jag tror vi ska ner till stan snart och kolla lite ;)

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0