De är hemma :D

Hej igen! :P Igår hade vi lite mys, kollade på Talang, och sen på Happy Gilmore. Jag och Molly somnade, och gick och la oss i ängen efter ca. en halvtimma :) Sen vaknade vi 45 minuter senare, när mamma, Elliot och Jamie kom hem. Ja, Jamie åkte och överraskade dom på flygplatsen :) Dom kom hem typ kvart i tolv, och Elliot gallskrek, så då är det klart att man vaknar! XD
Jag gjorde ansiktsmask igår också! :D

Jamie kom in till oss med Elliot klockan 8 morse, så jag hoppade snabbt upp! (Eller inte efterom jag har loftsäng... Men jag klättrade ner snabbt! :D ) Jag har verkligen saknat skitungen! :D Mamma jobbade på morgonen, och sen kom hon hem. Jag har fått Paolos skiva nu! :) Lite Elvis-aktig... :P Tycker nog att den första skivan är bättre, så den måste jag också köpa! :D
Jag och Molly har bakat muffins idag! Inte för att skryta, men dom var asbra! :D
Ikväll ska vi ha mys och kolla på tv i mitt rum och så ;)
Ha en fortsatt bra helg! :D

Veronica

Kommentarer
Postat av: Becky

haha du e sa himla skon, hoppade upp, eller klattrade ner.... hahah ;p

2010-05-09 @ 16:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0