Kort lov

Hejhej! Vet att jag inte bloggat på ett tag, och det är av den vanliga, enkla anledningen att jag helt enkelt inte haft tid ;)
Hade tänkt att ladda upp bilder i det här inlägget, men jag är hos farmor och farfar :)
Imorgon ska jag sova hos Alicia. Hon och jag ska träna på lite låtar, har börjat skriva mycket texter igen, och vem vet, ni kanske får ett smakprov snart? :)
I tisdags sov jag hos Alicia, vi hade mycket trevligt och tog en massa bilder :D Och i onsdags åt jag mat på stan, och sen kom Greta till mig och bakade muffins till Elliots kalas i torsdags. Efter det kalaset åkte jag hem till pappa. Alex, Joel, Sophia, Nellie och pappa finns muffins. Joel gav sin till Alex eftersom han tyckte att den såg läskig ut när den var blå ^^
Idag var jag, Nellie, pappa och Sophia och spela minigolf i Björnlunda. Det var kul! Jag vann XD Sophia kom tvåa, och var överraskande duktig! :O
Nu ska jag kolla på ''Om en pojke'', äta gurkstavar och dricka Pepsi. Kan det bli bättre? :)

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0