Kryssning

I torsdags var jag, Molly, Elliot, Jamie och Becky på kryssning :D Vi åkte Viking Line Amorella och hade minst sagt kul :D Jag och Molly spelade ett Shrek Flipper helatiden, haha det var jättekul :D Så spelade vi airhockey och nåt annat ;) Det är nog bäst att jag inte berättar vad mer som hände, så att ingen blir ledsen, hahah.
Elliot träffade byggare Bob och kramade honom, så sött ^^<3
Becky har alla bilder och har inte lagt ut några än, men istället ska jag ta och lägga ut lite bilder sen i måndags när vi var i Stockholm :D
Soklad, jajamensan <3
Elin, Greta o jag :D <3
Hittade en bild på det där Shrek Flippret vi spelade, så jag var tvungen att lägga upp den också :D
Veronica

Kommentarer
Postat av: keela

aaw, tack :D

2010-11-07 @ 14:02:45
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0