Snart så!

Nu sitter jag här, vid datan igen. Idag var jag hemma hos Alicia och myste :D Vi desikerade (...?) bläckfiskar idag på biologin, det var helt stört äckligt!
Snart så, imorgon blir det helg! Det var meningen att jag och min moster Anna skulle gå på bio, men det går inte, så istället ska jag komma hem till henne och sova där och äta flygande jacob. Mums!
Vi skulle haft So prov imorgon. Det finns inte en chans att jag hade hunnit klart med allt! Men jag har tur, det är uppflyttat till onsdag eftersom vi har temadag imorgon :) Ska plugga typ hela helgen ;)
Ser fram emot helg och att äntligen få sova ut! Nu ska jag kolla lite på datan, sen sova ;P
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0