Allt och inget, inget och allt

Hejhej! Idag var mamma, Jamie och Elliot upp till Stockholm, dom har inte kommit hem än ;P Jesso har kommit hem och köpt med sig chips och apelsiner. Apelsinerna tänker jag äta upp själv :)
Idag hittade jag inget gott till frukost, men gick till kiosken och köpte tunnbrödsrulle till lunch. ''Mums!'' tänkte jag, men det var inte mums, för den var kall :( Men jag överlever nog tror jag :)
Igår så kollade jag på P.S. I love you. SJUKT sorglig film alltså! :'(
Var ju på stan med mamma och Elliot innan, och där köpte jag skor och en ny mössa :)
Så köpte jag ju också två tavor till mitt rum från grannarna ;P Ska torka av dom och sätta upp dom sen :)
Japp, så ser de ut ;) Har ett presentkort på Gallerix, så jag ska köpa en till tavla :)
Nu måste jag faktiskt göra matteläxan :( ciao
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0