I Trosa

Hejhej! I fredags var det studiedag så i torsdags sov jag och Alicia hemma hos farmor och farfar i Gnesta. Sen igår hämtade pappa mig. Han och Anna-Karin ska flytta ihop i en trea i Trosa, men just nu är det bara hon som flyttat sina saker, men vi var här i helgen i alla fall. Det är en hund här också, som heter Cindy, och vi kanske ha få henne :) Det är en Munsterländer, och hon är supersnäll!
När alla andra var ute så låg jag och Cindy och sov med varandra :) Myys! ^^
Det är Anna-Karin och hennes pappa som bytt lägenhet, så nu är det hans dator jag är inne på. Men sen ska pappa ta hit sin dator och skaffa internet på den:P
P.S Greta är på konfrimationsläger nu, och hon verkar ha det mer än bara kul. Haha, jag nämner inga namn, men det är visst nån ledare som är lite knas och håller på med olika röster ;P Ja, jag är glad att någon underhåller henne när jag inte är med i alla fall :)
Nä, nu vill min syrra att jag spela nåt spel med henne, hehe ;P

Veronica

Kommentarer
Postat av: Soff x)

haha jag märker av drastiska dragningar mellan henne och ledarna xP :) hihihi ska bli skönt att få hem henne igen snart ^^

2010-10-17 @ 15:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0