Tacokväll

När till och med Greta (Greger) klagar på att man aldrig bloggar så är det illa... Har ju visserligen gått över en vecka sen jag bloggade sist, så nu är det verkligen dags! :D
I onsdags var vi på tacokväll på gården, vilket verkligen var mys! Det var jag, Elin, Linn, Alicia och Greta som var där :) Efter det åkte jag hem till Alcia och sov där. Käkade nudlar till frukost, mums! ^^<3
I torsdags hände inget speciellt, och igår gick jag och Greta och hämtade på Elliot på dagis, sen gick vi hem till henne och bakade en torr chokladkaka, vilken vi försökte rädda med phiadelphia ost (eller hur det stavas) med florsocker och strössel ;P Sen gick vi hem till Sofia och Felicia men kakan och mumsade på den :) De flyttade från deras underbara hus idag... :S
Det var meningen att jag skulle skriva det här inlägget igår, men Jamie satt vid datan lite och kryssade ner fönstret med bloggen... :S
Idag var jag med mamma och Elliot på stan lite, och ikväll ska jag kolla på P.S I love you på 4:an. Jag har själv aldrig sett den förut, men alla säger att den är bra, så jag litar på dem :)
Nu måste jag göra klart mitt slöjdarbete om spets som jag ska redovisa på tisdag... :/
Veronica

Kommentarer
Postat av: Soff x)

den är bra ^^ och de var jätte trevligt att ni kom på besök! du får be greta ta med dig hit när vi är klara i de nya huset :)

2010-10-15 @ 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0