Bort med 50-öringarna!

Hejhej :) Igår var jag på gården i skolan med Elin och Greta, Alicia kunde inte komma eftersom hon var sjuk :(
Vi körde i alla fall twister och kollade på idol. Men vi hann bara se Jay och Mikaela (eller hur hon stavas). Jag hejar på Jay, så det var ju tur att han gick vidare :) Jag hejar på Alice och Olle också. Alice har ju redan gått vidare, och jag hoppas att det går bra för Olle idag! :)
Ja, för några år sedan försvann ju våran silvriga 50-öring. Någon som kommer ihåg precis hur den såg ut? Det gör i alla fall inte jag ;P Och idag försvinner våran andra 50-öring också. Jag kommer sakna den, jag gillar den faktiskt :(
Så för er som inte gjort något av era 50-öringar än säger jag: Fail :)
Själv så gick jag till komsum och köpte mig själv...
Ja, det syns ju inte så bra på bilden, men en vit blockchoklad blev det i alla fall :)
Ska spara den tills på lördag och smälta den och käka med gröna äpplen. Ni måste prova det här, det är sjukt gott! :D
Nu måste jag sluta :(
Veronica

Kommentarer
Postat av: Soff x)

Jag kommer ihåg den , som om de vore igår ! haha gillade den mer :P

ooh de låter gott ska jag testa nån gång xP

2010-09-30 @ 19:10:48
Postat av: Sass

Gott det låter, (a), eller..?

Jag tycker att det blir skönt att 50-öringen ska bort för då blir det ju lättare, :D



För Sverige & Svenskarna. ^^

2010-10-01 @ 09:12:58
URL: http://www.Sandrabest.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0