I Småland :D

Hej ehj allesammans!
Igår var jag med Greta hos frisören sen när jag kom hem packade jag för sen åkte vi till Småland! Vi myste med idol :) Idag var det stekande 34grader i solen! Jag önskar att jag hade haft shorts med mig, men tyvärr så hade jag inte det, utan bara jeans :/ Jag var med Maja och Tom på förmiddagen och sen åkte vi in till Västervik och kollade på ''I rymden finns inga känslor''. Den var annorlunda mot hur jag trodde att den skulle va, men den var fortfarande välsigt kul. Slutet var bäst :)
Nu sitter jag hemma hos Maja och Tom. Vi har tuggat tuggumi i timmar så ni kan ju förstå om vi börjar bli hungriga! ;P
Imorgon åker vi tillbaka hem till Södertälje. Då blir det till att måla naglarna och fixa lite, hehe :P Fast jag längtar redan tillbaks! <3

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0