Litegrann sådär!

Känner att jag behöver uppdatera bloggen lite, och framför allt med bilder!
Men först ska jag berätta att idag var det skoljoggen. Jag skulle satsa på vg, men fick håll efter 20 meter och gick typ hela vägen... Skyller helt och hållet på att jag åt innan! Om man skulle få G ick det ta max en timma och för mig tog det 57 minuter. SICKEN TUR MAN HAR!!
Greta 79 år gammal...?
Hm...
Lille Linn :) <3
Nelly var här i fredags. Vi bakade muffins och käka pizza :) <3
Min älskade Elliot <33
Var hos Alicia för 2 dar sen. Pluggade, tog kort och myste :) <3
Jag är ledsen, och ber så hemskt mycket om ursäkt till alla som känner sig illa behandlade av detta. (Jag syftar mest på Jessica)
Nu måste jag dra och plugga SO, men lovar att blogga mera :)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0