Äntligen!

lJa äntligen är det fredag och äntligen har jag tid att blogga! Har typ inte hunnit nånting nu i veckan... förlåt mig :/
Snart kommer pappa och hämtar mig så ska jag vara där i helgen. Ska ta med mig massa från skolan, jobbigt! Men ska också ta med mig gitarren för jag har lovat Zurima att komma på musik till en låt men jag har aldrig tid ;P
Anna-Karin ska baka budapestrulle idag för att jag har fyllt år, mums! ♥ ♥ För er som inte vet vad det är...
Så är det det här! Är jag helt ensam om att tycka att det här är bland det godaste som finns? ♥
Det var meningen att jag skulle gå och äta på söndag med mina kompisar för jag fyllt år, men Elin kunde inte :( Så vi ska förmodligen ta det nästa fredag istället :)
Igår när jag skulle lägga in en låt i mobilen blev det helt skumt... Det gick jättesnabbt och sen slutade musiken mitt i låten :S Så jag ska försöka fixa det nu :) <3
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0