Asiat-Stockholm

Jaha idag var jag i Stockholm med min lilla Greta ^^ Vi lyckades på något vis gå vilse inne på T-centralen, men det var bara mys! Sen när vi hittade rätt tunnelbana till Rådmansgatan, så upptäckte vi att det var Stockholms asiat-del och det kändes minst sagt bra! Vi gick till en koreansk mataffär och köpte dricka och nåt koreanskt godis, och sen var vi på en japansk affär och köpte en massa Pocky ^^ Greta köpte nån tidning där också, och jag förstår inte hur hon ska kunna läsa den.. Haha :)
Vi åt mat på en koreank/japansk restaurang. Herregud vad asiatisk mat är god! Och så är det såklart jättekul att äta med pinnar ^^ ♥
Då har man fyllt på sitt lager! Så gott ^^ Har lovat mig själv att det ska räcka i några veckor, men om jag känner mig själv så kommer det inte göra det.. :/
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0