At home!

Nu är jag hemma från mitt lilla sommarhus ^^ Har haft det väldigt trevligt, och det var väldigt bra väder! Jag menar, man kan ju inte klaga på 41.3 grader i solen där det är lä ^^ Jag har bränt mig lite, men som sagt, absolut inget att klaga på! Jag känner att det var dags att lägga upp lite bilder nu ^^
Såhär ser då mitt rum ut på vänster sida sett från dörren ^^ Det är Jessos säng :)
Och där har ni alltså andra sidan och min säng ^^
Och så ja, sådär ser det ut vid fönstret ^^
Jag vet att min bror är fruktansvärt söt ♥
Fruktansvärt söt.. ♥
Så, det jag har gjort är att sola, varit ute och eldat och rensat ogräs och sköljt möbler och en massa sånt som man måste göra innan sommaren :)
Jag och mamma åkte hem igår på kvällen, och Elliot och Jamie är kvar. Mamma ska ner på fredag och vara där över valborg, men själv ska jag vara hos Nelly då ^^
Förresten, Alicia, Jesso och så vill att jag skriver lite vackert i bloggen, så jag får väl börja med det! XD Så nu gör jag en ny kategori ''Veronica skriver'', så hittar ni det jag själv skrivit där ^^ Planerar att inviga den nu :)
Veronica

Kommentarer
Postat av: Mikuru❤

Nee fett kul det ser ut att vara där D8 Jag vill också ha ett sommarhus! Ditt rum är asfin! <3 Exakt min stil xD Och din lillebror är också fett söt! xD

2011-04-26 @ 16:50:58
URL: http://mikuru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0