Cocosbollar ^^

Efter vi käkat var jag så himla mätt, och jag frös också, så jag gick in och la mig och så sov jag i typ en timma ^^ Men jag var tvungen att gå upp sen för jag hade ju lovat Sophia igår att vi skulle baka cocosbollar! Så ja, det har vi gjort nu :) Läste lite fel i receptet, så jag gjorde grejerna i lite fel ordning, men det gör inget ^^


Kökösböllör ^^

Sitter i ''gästrummet'' skulle man kunna säga. Det finns två datorer här, och Sophia kollade på Bolibompa på den ena (hon har somnat nu), så jag sitter vid den andra :) Det hade tydligen varit lite problmem med den, men nu är det fixat, så jag ska bara ladda ner Spotify till den igen ^^

Det kanske blir till att renskriva lite av släktforskningen sen, så jag har det gjort. Tror nog jag ska göra det. Förresten vet jag vad morfars farfar hette nu, han hette Martin Deck Af Lilja ^^

Jag hade kunnnat lägga upp Paolo Nutini låten nu, men youtube vill inte.. :(

Veronica


Kommentarer
Postat av: matilda-styla din mobil på www.phonefashion.se

fin blogg!



Köp dig ett blingat mobilskal på www.phonefashion.se

PÅSKRABATT!

100:- rabatt på köp över 450:-, gäller endast vid ett tillfälle. Alla som registrerar sig som kund på hemsidan och gillar Phonefashion på facebook får en rabattkod som ger 100:- rabatt på ett köp. Gäller till och med 25 april.

+++PREMIÄRRABATTER 200:-! mer info på sidan

2011-04-18 @ 12:26:33
URL: http://phonefashion.se
Postat av: Madde

SV: JAAAAAA! :O

Om inte så ska SM (deras argentur) få smisk! :3

2011-04-18 @ 23:20:38
URL: http://yorkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0