Covers

Jaha, så idag hade man fysikprov! Gick faktiskt bättre än jag trodde, så nu vet jag att jag blir godkänd iallafall ^^
En sak jag har tänkt på länge är att lägga upp låtar, och sen covers på den. Alltså, såna som jag tycker att covern är väldigt bra på :) Börjar med det bästa exemplet... Kiss the rain

Orginalet: Kiss the rain med Billie Myers
Tycker inte alls att orginalet är bra :s Tycker att hon både ser ut och låter som en man, och jag älskar inte musikvideon heller... Men som sagt, det är ju bara vad jag tycker :)
Covern: Kiss the rain med Thriving Ivory (Clayton Stroope)
Ja, här är det alltså Clayton Stroope som sjunger. Gillar den här versionen så himla mycket bättre! Hans röst är underbar, och låten har ett helt annat sound än orginalet ^^ ♥
Vad säger ni? :D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0