Duvekulla

Om iallafall en och en halv timma kommer jag sitta i bilen, på väg ner till landet. Gud vad skönt det ska bli! Har varit och hämtat Elliot på dagis, och mamma slutar jobba snart, men jag har inte packat väskan ännu. Dags att göra det känner jag! Men först, lite underbara bilder ^^
Vårat underbara hus, taget från trädkojan :)
Jesso och Elliot ♥
Den här bilden är visserligen från Linköping och ni har fått se den förut, men han är ju så söööt! ♥
Gud, när jag ser dom här bilderna vill jag verkligen ha sommar! Men nu är det inte länge kvar ^^ Idag är det jättevarmt ute och jag har gått runt i sommarskorna för första gången iår, vilken känsla! Hoppas det blir fint väder nu hela påsken också ^^
Vi hörs när jag kommer hem, ha det bra!
Kram, Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0