Faderkakan

Jaha då var man hemma hos lilla pappa igen då :) Eftersom jag inte varit här sen jag fyllde år så firade vi mig nu. Fick en kamera av pappa och Anna-Karin ;D Alex och Joel gav mig persikor, det godaste godiset som finns ^^ Anna-Karin hade ju dessutom bakat budapestrulle, och det blev med hallon och blåbär, jättegott!!



Budaperstrullen ^^ ~ Kunde ju ha varit snyggare, men det gör inget, för den kunde absolut inte ha varit godare! ♥
Då har man alltså invigt kameran ^^ Gästbloggade på Linns blogg för en stund sen (http://yolinn.blogg.se/), så ni kan ju kolla vad jag skrev där också och kolla in hennes blogg ^^

P.s Nån som fått nåt bra aprilskämt? Fick typ bara ett, och det var av raringen Sara som sa att jag var ful (hon var säkert allvarlig innerst inne...) Raring ♥ ♥

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0