Fysik (u)

Ja imorgon har man fysik prov... Det känns allt annat än bra om man säger så :( Eller jo, en sa är bra, och det är att det är det sista provet i fysik för den här terminen :) Så idag har jag typ bara pluggat, och så har jag varit ute till affären och köpt bilar till Jesso snäll som jag är ^^ ♥
Nästan så att man hade glömt Tom Dice som var med i melodifestivalen förra året :S Men nu har jag börjat lyssna på honom igen! Vill ha hans album Lucy BADLY men det finns inte att beställa på cd:on! Det suger ju :( Måste leta efter nåt ställe man kan köpa det ifrån för jag behöver den!
Ja, nu ska jag göra det :) Önska mig lycka till för imorgon också, jag behöver det!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0