Påsklov AT LAST!

Nu är det äntligen påsklov! Är extra glad, just eftersom engelskan ska vara klar efter påsk, och jag fick efter påsk på mig med släktforskningen också, det är så himla skönt, jag har ju varit så stressad över det! Så nu är jag hos pappa och jag har gjort klart mitt släktträd, bara morfars farfar som saknas ^^ På söndag ska jag sova hos mina syskon, och från måndag till onsdag hos Alicia, och så på torsdag åker jag till landet ^^ Träffade Maja senast i januari, så jag hoppas att hon har pappahelg när jag är där (vi hade inte påsklov samma vecka), så vi kan ses :D

Längtar veeerkligen efter sommaren nu! Idag har det varit jättevarmt, men fortfarande inga blad på träden.. Kommer vara på landet hela sommaren iår igen (yes!), så då kommer jag va hos Maja massa, och hoppas på att lära känna nån ny, för det har jag gjort alla fyra somrar jag varit där så man vill ju inte precis bryta mönstret om man säger så ^^

När jag skulle köpa örhängen igår så såg hon som jobbade ut i kassan precis ut som Teri, Paolos tjej.. Blev helt heartbroken och ville springa där ifrån och gråta, men jag kunde inte.. Gick och tröståt en kycklingburgare istället, fast att jag inte var särskilt hungrig

Paolo är min, min och BARA min, varför kan hon inte bara acceptera det :(

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0