Poesi ~

Min lilla bebis syster Jessica tycker att jag ska skriva mer ''vackra och poetiska'' saker på min blogg, som hon gör. Alltså, om känslor och sånt. Tänk om man inte vill skriva om sina känslor och så på bloggen, vad händer då...? Kanske glömde hon att jag ständigt förklarar min kärlek till musiken på bloggen? ^^ Ibland är det allt man behöver vet ni ~

Men bara för att raringen klagat så fint kan hon få lite vackert, lite poesi ^^



Hey little wonder don't you cry
The salt in your tears might damage your eyes
Don't forget you'll need them to look down once you fly
The White Rider will guide you high in the sky

Hemskt sorglig låt.. Men den är så vacker ♥ ♥

Hoppas du blev nöjd Jesso, älskar dig

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0