Skype med Bianca ~

Idag gick alla och la sig senast halv 10, förutom jag och Nellie. Men nu sover hon med, så det är bara jag vaken :D Chattar med underbara lilla Bianca på Skype, och hon pratar i mikrofon, så det skulle inte förvåna mig om någon vaknar.. Framförallt inte Nellie som ligger precis predvid XD

Idag var vi typ och kollade på får, det var så varmt och underbart väder idag! ♥
Sen har jag letat svenska Paolo Nutini fans på datan idag, och jag hittade fett många! :D Men så alla vet är han min make


Lilla Bianca ~

Zu gjorde en facerape på Bie idag, och ja.. kan bara säga att den inehöll Yamada och grädde! Och vem är Yamada..? Tänker ni förstås, och det är just därför ni ska kolla på lilla Biancas blogg genom att klicka på hennes underbara namn ^^

Farväääl!

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0