Valborg ~

Vad ska alla barnen göra på valborg? Själv ska jag vara med Nelly, tredje året i rad :) Greta skulle vara med, men nej! Hennes mamma är sjuuuk så hon kan inte.. Och hon verkar inte så taggad på att följa med mig till Stockholm imorgon heller :/ Jag måste ju åka dit, ska försöka hitta någon att åka med! Skulle sovit hos Nelly också, men det gick inte :/
Så eftersom jag inte kan komma till Greta innan elden så ska jag åka ner till stan för att sen åka till Pershagen och vara där innan elden ens börjar XD Blir väl till att gå till mormor lite :)
Igår var jag hos Lotta för jag skulle ta kort på deras hus till släktforskningen, och så var mormor där, så jag hann träffa henne lite med ^^
Jaha här fick ni en liten random bild på Duvekulla från 1977 XD Man skulle väl kunna säga att det är lite vackrare idag ;)
Och något jag letat efter länge: SAMU NÄR HAN PRATAR PÅ SVENSKA! På slutet gör han det. Inte mycket, men han gör det! Känner en viss lycka i mitt liv just nu <3 ''6-0, tack så mycket'' ♥
Veronica

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! :)

2011-05-01 @ 14:10:04
URL: http://nygrenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0