Wiho ~

Då har man en praoplats! Jamie pratade med dom som jobbar på Tratten, för han känner dom, så jag ska få prao där :) Jag hade verkligen skickat jättemånga mail, men det var typ inga som kunde, så det känns ju bra :) Ska dit om ett tag och säga vilken vecka det är jag ska vara där och så, och sen så ska jag gå och hämta lilla Elliot på dagis :)

IMORGON!!!!! åkerjag till landet med mamma och Elliot :D Tyvärr har inte Maja lov, eller mammavecka, så jag kommer inte kunna träffa henne och Tom något.. :/ men det  ska bli skönt iallafall! ♥

Igår var jag och Alicia vid Maren igen ^^ Det var lite kallare igår för det blåste och så, menmen! Sen gick vi till lilla Greta och var hos henne! Människan hade gått upp vid tolv, ätit, gått och lagt sig igen och sen hade hon gått upp senare och ätit igen, hon är ju knäpp :s Menmen, hon är gullig :)

Vet ni en sak..? Ägg är gott! ♥

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0