09-01/2009

Månader, jaa, månader har gått sedan jag skrev senast! När jag läste min dagbok tyckte jag att det var spännande så jag bestämde mig för att börja skriva igen. Typ 2-4 ggr skrev jag ju utvärdering vid dagens slut. Sen tröttnade jag på det (vilket man väl kan förstå).

Många, många saker har hänt sedan jag skrev senast. Sorgliga och roliga saker. Tyvärr tog de sorgliga och tråkiga sakerna ett försprång över de positiva och roliga. Vi börjar med dåligt och sen klättrar vi uppåt. (Om jag kommer på något kan jag ju lägga till.)

*Mani, Manchester, Manchester United, Tårtan, Vani. Ja, den katten hade många namn. Mm, hade... Han avlivades en tisdag i December år 2008, p.g.a att han alltid var sjuk. Inget livsfarligt, men tyvärr obotligt. Lunchtid, var det. Ungefär 11:40-11:50. Jag ringde mamma och frågade om Nelly kunde komma hem till oss den dagen. Då var hon ju tvungen att berätta det. Jag grät och grät och gör det ännu. Men jag ska inte tänka, det gör ju bara saken värre. Han ska veta att han var den finaste, underbaraste, mest älskade katten man någonsin kan få! ♥

(Fortsätter längre bak.)

(Kommentar: Hittade aldrig vart jag hade skrivit fortsättningen, så det blir tyvärr inget, haha.. Men jag saknar fortfarande Mani, och Ssk.. Kommer alltid älska dom mest ♥ Han var ganska allvarligt sjuk, och Ssk blev också det i samma sjukdom, det var därför vi var tvungna att avliva dom, så dom slapp lida.. :/ ♥♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0