26-03/2008

Igår natt skrek jag i sömnen
- ''Är det Emelie?''
Då var klockan 04:05.
Imorse åkte farfar och jag till skridskohallen. Det var nyspolat och vi var där själva. Vi åkte i två timmar och efter hälften av tiden kom det folk. Eller folk och folk. Först kom det en tjej, men hon åkte bara en liten stund. Sen kom det två killar, men dom åkte typ bara på slutet av allmänhetsåkningen. Ska dit imorgon också.


*****/***** 4-ever ♥

Yeah.. Right... 29-09/2010

Sydde ett tält på symaskinen. Det är självklart inte klart ännu, men jag har kommit en bit på vägen! Ska hem imorgon. :( + ;). ;) = sista natten att lida i denna hårda säng. :( = jag vill ju vara här och ha det mysigt.

(Kommentar: Nån som har problem med att jag skriver kommentarer i mina gamla dagboksinlägg när jag har tråkigt? XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0