29-12/2007

Nu är vi på landet. Vi kom hit idag. Innan var det tänkt att Ida skulle komma hit, men hennes mamma fyller år idag som tur är. Jag längtade sjukt mycket efter lekstugan och Martina. När vi var och handlade sa mamma att jag skulle vara med Jessica eftersom jag ville att Jessica skulle följa med. Men det får jag säkert sen. Framme!

I Gamleby kunde man gå utan jacka. Även om det är december så är det varmt och regn. Men när jag öppnar bildörren i Odensvi blåser det som bara den. SVINKALLT! Vi går in med all vår packning. Fullt med flugor! Jag blev så spänd så jag gick till lekstugan. Om det var fullt av flugor i huset, så var det inte att tala om hur det var i lekstugan! Överallt, helt svart! + död mus! Jag driver inte! Men vi klarade oss... <3 Moa, ha, ha! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca - Väntar bebis i november ♥

Assåå hahah "jag blev så spänd så jag gick till lekstugan" ehmmmm okeeej ;p

2011-08-16 @ 23:24:45
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0