Finally covers!

Nu var det riktigt länge sedan jag la upp en cover här på bloggen, så jag tänkte att det är väl dags igen!
Idag blir det Demi Lovato Vs. Megan Nicole & Boyce Avenue

Orginalet: Skyscraper med Demi Lovato
Vad ska man säga... Jag tycker den är okej. Har aldrig varit nåt stort Demi Lovato fan så att säga XD Hm, jag fattar inte varför solen ska lysa så mycket heller..? e___e

Covern: Skyscraper med Megan Nicole & Boyce Avenue
Till att börja med är Megan jättesöt! Skulle lätt byta utseende med henne! :D ♥ Och det att man inte ser hennes undertänder när hon sjunger är bara gulligt! ^^
Sen var det det där med Boyce Avenue ja.. Vilken röst Alejandro har! ;o
Och Fabian är fortfarande den vackraste människan jag sett! Kom på det att det är nog han av alla mina män som jag skulle få finast barn med XD (förlåt Paolo.. :( <3 )
Helt klart är det Boyce Avenue och Megan som vinner här! Men det var ju lixom vitsen med att lägga upp den, för jag gillar covern mer :) Dessutom kommer jag alltid älska den för det var dem första låten jag hörde med dom ♥♥
Ni kan förvänta er fler covers av dom, eftersom dom från början är ett cover-band, så det finns många låtar ^^
Ha det bra! ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0