Hängesten

Nu kommer det bilder här! Vi börjar med Hängesten, där jag, Molly och Jamie sover varje år.
Stället ligger vid Sixgöl (vattnet där bakom då alltså). Jamie är mest skraj av alla och sover med en yxa vid huvudet i fall att någon vill döda oss, hahaha xD
Grillade lite och så, lika mysigt som alltid! Inga bilder på mig för jag hade ju inget smink, haha ^^
Mamma är i Stockholm med Becky och Elliot, hon ska lämna in min mobil idag också, så det känns ju bra! Men kameran är ju störd också, så jag ska ta med den till pappa nästa helg så får han lämna in den. Varför ska allt gå sönder jämt??
Ska snart äta lunch och sen ska jag möta Greta på stan. Ska fylla på mitt busskort och imorgon blir det Stockholm! ^^
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0