Hemma!

Bara ett litet snabbt inlägg för att säga att jag är hemma! Borde väl fortsätta att packa upp alla väskor och så, men är lite upptagen med att lyssna på Musiqq och min älskling Marats som jag inte kunnat lyssna på på hela sommaren!
It's simple, like you and I
Just spread your wings and learn to fly
I must be one lucky guy with a girl like you right by my side
I swear I will do this right, bringing the moon to the moon-less sky
Förstår att det är mig han sjunger om!
Har massa bilder som jag kommer tömma i datan och lägga upp på bloggen så snabbt som möjligt! Och jag lovar, den här gången ska det inte ta ett helt år! Haha.
Ehm... Morr. Kanske ska framkalla en jättekopia på den där och sätta på väggen ^
Ha det bra så länge!!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0