Första riktiga skoldan

Ja då var det första ''riktiga skoldan'' idag då! Vi har typ bara fått en massa böcker och så, det var bara på musiken vi körde på direkt. Vi ska tydligen skriva en låt till en speciell melodi. Jag, Greta och Elin gör tillsammans. Elin spelar trummor, nu gäller det bara att Greta lär sig spela piano också! ^^

Nu är det bara en vecka kvar till klassresan! (tror inte jag har skrivit om det förut?) Ska i alla fall bli hur kul som helst! Nästan.. För gissa vad? Ni vet att när jag åkte till Spanien var Sunrise Avenue i Stockholm dagen efter jag åkte? Den här gången åker dom till Malmö dagen efter jag åker till Göteborg -.-' Hur underbart kan mitt liv bli? Har lixom missat Paolo och Sunrise Avenue två gånger den här sommaren, hemskt :(

Kan tyvärr inte uppdatera bilder nu, men gör det senare :)

Veronica


Kommentarer
Postat av: Rebecca

yeeyy i'm happy about the data nu kan du blogga mkt mer :P

2011-08-18 @ 15:27:08
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0