Linköping 2011

Jag tömde alla bilder i mammas kamera innan jag åkte till pappa, så nu är det dags att börja lägga upp dom! Kommer bli riktigt mycket, men what to do huh? ;)
Kan tyvärr inte lägga upp alla bilder från Linköping här, för det är så många. Resten finns på facebook :)
Hemma hos Ulla och Lars (våra grannar i Odensvi) :)
Gamla LinköpinG ^^, ♥
Bilderna när Elliot badar är från en badplats mitt i Linköping. Det var en konstgjord utomhus pool. Dom hade bara gjort ett asfalterat hål och lagt sand där barnen badar. Hur smart som helst ju! :)
Idag var vi hemma hos mormor eftersom hon fyllt år :)
P.S Designen är bara tillfällig, tills jag fixar en ny header. Men bilderna var så himla gamla så jag var ju tvungen att byta :)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0