Tomten

Halloo! Igår var jag med Greta och Klas på stan. Vi var inte på festivalen så mycket, bara chillade och åt sockervadd ^^,
Så idag var jag och lämnade Klas vid tåget för han åkte hem. Det var... jobbigt!! Gick därifrån till Pershagen sen, eftersom min lilla kusin Emelie fyller 7! ^^
Nu kommer fler bilder här. Datan blir verkligen jätteseg av att jag har bilden i den, så jag måste fortsätta ladda upp nu! Här hommer lite random bilder av tomten på landet, haha.
Det blev veranda iår! Och nej, Jamie gjorde den inte, riktigt så händig är han inte ;) Jag tycker vi skulle målat staketet rött och ''stolparna'' vita, som på andra sidan :/
Bara för att jag har världens sötaste lillebror ♥
Tomater! Som aldrig hann bli klara för dom inte fick nån sol, haha XD
Hoppas ni alla har det bra! ♥

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0