Januari 2009

Vilken dag! Irene var sjuk idag och vi hade Kicki som vikarie istället. Alla skämtade om att Irene hade fått pesten. Vi hade svenska, engelska, slöjd och lunch, sen slutade vi. Jag går i träslöjd och just nu tillverkar jag ett grillspett. Roligt! :D

När vi satt på bussen svängde inte chauffören in vid södra utan fortsatte och sen svängde han in senare och åkte runt och till stan.
Marcus, jag & chauffören:
- Övningskör du eller?
- Ja, nästan.
- Kan du be Nykvarn bussen att vänta?
- *nickar*
- Och 751?
- *nickar*

Vad dumt av mig! Jag skulle sagt 751:an mot HOVSJÖ! För när jag kom till stan åkte bussen och jag förstod att jag var tvungen att springa till nästa hållplats. Hann ;D Medan jag satt på 754:an åkte han upp på trottoarkanten en gång och varje gång han skulle lämna en hållplats växlade han fel så att det lät konstigt och inte rörde på sig.

Har börjat få ont i halsen ;(

(Kommentar: Jag vet att det är typ ett dagboksinlägg om dagen nu, men ni förstår väl att det är nödvändigt, för att man ska komma fram till dom nyare som är mycket mer spännande! 8D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0