Den nakna sanningen

Haha känner att jag behöver förklara en del om inlägget nedan! Boken som det står ''Den nakna sanningen'' på.. under det står det ''om den svenska musikbranschen''. Vi fick varsin av morfar för det står om honom där ^^ Bara för det ska jag skriva vad det står!
Tommy Jönsson
Tommy Jönsson startade Sound Side på Götgatan 1971, efter en kortare tid på Kungsholmen, och bidrog därmed till att under 70-talet göra Götgatsbacken till ett svenskt Denmark street - samlingspunkten för musikhandeln.
Oh fuck this Jag vill se på 2 steg från Håkan. Så min käre morfar är i alla fall en mycket framgångsrik man och jag är stolt över honom 8D End of story. Så stolt att jag lägger det här inlägget i kaytegorin ''kändisar och sånt'' faktiskt.
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0