Fuuuuu tele2 -.-'

Hejsan hoppsan! Idag fick jag en telefonräkning. På 780 nånting. Klas fel, inte ok. Haha men mitt fel med :( Men mest han på Sibas fel! När jag köpte min nya mobil, och han sa att man smsar gratis till alla inom tele2. Det gör man, men bara 3000 sms i månaden e_____e Eh ja.. Så mamma var inte helt glad och skulle ringa och säga upp det men nej, det går inte och göra förrän i mars 2013 8D Awesome va? Inte så jätte.. MENMEN. Har sagt till dom flesta att jag inte kan smsa massa onödiga sms så nästa månad är vi väl nere i 150 igen som vanligt xD
Jag kommer vara pank. Ska till Stockholm med Greta på tisdag eftersom vi har halvdag då och köpa juklappar till... Jamie, Becky, Joel, Greta och Klas xD Sen måste jag köpa kuvert också för att skicka allt i e___e MENMEN väntar på att lönen ska trilla in xD
HEJ JAG BORDE VERKLIGEN DUSCHA! Men jag är så lat... :( (sjunger på jag sitter här och äter min frukost melodin om ni inte lyckats räkna ut det).
MMMMM så underbart. Den här frågan kom till provet: ''Till vilken ordklass hör predikat'', vilket är verb xD Men retard som jag är fattar jag inte ens frågan (wtf..?). Haha så jag skickade ett mail till henne efter skolan och skrev ''Hej jag är ledsen för jag är efterbliven. Kom på efter jag lämnat in provet att predikat är verb, var så borta att jag inte ens fattade frågan haha :(''.
Och det här gulliga svaret fick jag: ''Hej Veronica!
Det är ingen fara, det är slutet på terminen, då är man ju lite trött=).. Jag skulle inte vilja kalla det för att vara efterbliven=) för i så fall är vi alla lite åt det hållet just nu.
Jag ska komma ihåg det när jag rättar. Du kan sova lugnat. Ses imorgon./'' Hehe lite festligt om jag får säga det själv :D
JAG VILL HA MAAAAAAAAAT
Veronica

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Veronica,



Vi får beklaga om säljaren inte informerade muntligen om att det endast var 3000 fria sms per månad. Om du smsar mer per månad kan man lägga till ett sms paket till abonnemanget. Läs mer om dem här http://www.tele2.se/mobilabonnemang/tillaggstjanster.aspx.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-12-21 @ 15:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0