Hos Nellie och Sophia (Håkan RYCK)

Hello folks! Då var jag hemma hos mina småsystrar i Gnesta. Vi har lekt jul och gjort pepparkakshus, haha. Dock blev det tacos till middag (y) Fick just reda på att de ska flytta till Lottas kille och hyra ut det här huset. Vet inte riktigt hur jag ska reagera på det e____e tycker inte det är helt okej om jag ska vara ärlig xD *feeling ze strong conection between me and the house* Eh.. however. Lotta hade kopierat en Rasmus Seebach skiva till mig YAYAY för jag sa att jag ville ha den xD Sen fick jag ett halsband och en ring ^^ Lägger bild när jag kommer hem 8D



Bestämde just med Lotta att jag ska ta kvart i 11 tåget hem så jag hinner gå på stan och köpa nånting åt lilla Klas. SNÄLLA HJÄLP MIG JAG VET VERKLIGEN INTE VAD D: Greta har föreslagit en fläskfilé. Eh.. Vi får väl se e___e Vet att jag ska inhandla mig själv en macka från nancy's i alla fall (y) Usch jag måste vara världens sämsta flickvän. </3








Oj. Plötsligt blev mitt begär efter saker som har med Håkan Hellström att göra mycket stort. hejdå.
http://www.rockhouse.se/sv/product/9/Poster-Profil-bild OCH OJ DEN BEHÖVER JAG VISST.

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0