IT'S FREAKING MAJS!

Hej, jag hatar mitt liv! Fick g på svenskan. G. Jag har aldrig haft g i svenska. Aldrig. MENMEN fick vg i slutbetyg för jag fick mvg på den förra saken. Och vg i engelska. Hur dålig får man bli? Lixom när man pratar engelska en casa, fy vad sur jag är på mig själv e___e Har ju då svenska prov nästavecka så jag får plugga en massa så får jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag får mvg på det xD
... wtf?
Eh ja.. NU ÄR DET HELG! Ska städa mitt rum innan jag går till jobbet och imorgon ska jag skriva slöjduppsatsen, spännande va? Så adjö med er, jag är en ytterst upptagen människa.
Veronica

Kommentarer
Postat av: Greta~^^

sv; för låten är på japanska men dom är ett kpopband xD

2011-12-09 @ 16:54:55
URL: http://guruguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0