Lucia

HOLA! Då var man klar med Lucia då! Skulle lagt upp bilder om jag visste vart mitt usb var.. MENMEN! Det gick väl bra, bara det att i en låt började alla sjunga sen blev vi tysta och vi tappade bort oss ett par gånger xD Vi tränade ju typ ingenting OwO Innan var jag och Greta hos mormor och åt nudlar, precis som de gamla goda tiderna! Och min fina vän Linn var lucia och sjöng en låt själv, hon är så duktig ^^ ♥
Hihihi snuggt? WHERE DID MY SMINK GO? D:
Hm... Fick vg på fysikprovet så jag fick vg i slutbetyg med, stolt tjej 8D
Och jag drömde om Samu inatt, typ att han jobbade på finlandsbåten och jag skulle växla japanska mynt sen när jag vaknade typ började jag böla nästan D:
Haha ze random bild on the skrivbord I really needed to get rid of XD
Veronica

Kommentarer
Postat av: LC

hahahaha åh gillar att det står "fina vän" och sedan den där bilden! Men tack min härliaste Rudi helaste världen :*

2011-12-13 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0