Sista stora kvällen

Kom hem från jobbet med Becky för en stund sen. Idag var det den sista ''stora'' kvällen, alltså med mycket gäster. Imorgon jobbar jag, sen onsdag och trorsdag (fast det är inte mycket folk då), sen är det slut! Skönt på ett sätt, men ändå tråkigt. Menmen, på lördag är det julafton folks! Har Jamie och Klas kvar nu bara haha. Så dom tar jag på tisdag när jag ska till Stockholm! Det blev aldrig att jag postade paketen idag. Tog med mig dom till stan men självklart sa Greta att vi skulle skicka dom på måndag, så jag blev ledsen i ögat för jag fick släpa runt på dom hela dagen :( Men lämnade dom hos Greta när jag gick hem för jag orkade inte bära på dom, haha.
Eh.. orkade inte skriva det sist jag bloggade idag, haha. Jesso är ute nu och när hon kommer hem ska hon sova i min säng. FML, det betyder att jag kommer behöva ta bort allt mandarinskal och sånt i den :(
Ja jag har egentligen inte så mycket mer att skriva om.. Sitter i vardagsrummet med Rebecca, Nathan och Jamie och myser med choklad och pepsi framför tv:n ^^, Ha en festlig helg mina vänner!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0