ze jobb

Okej jag har extremt ont i mina stackars små fötter. Gick lite bättre på jobbet idag! Kom på idag vad jag skulle skriva igår. Kommer ni ihåg att jag skrev en gång när jag jobbat att det var en skotte där som höll tal? However, det var det och han var på julbordet igår. Jamie stog och pratade med honom igår när jag stod där och sa att jag höll på att dö när han höll tal o____o TACK JAMIE, TACK. However, Scott (lite ironiskt att skotten hette Scott) sa att jag borde plugga i Edinburgh för dom har bra universitet där och det tycker jag med 8D Hehehe. Alltså förlåt men det finns ju inget bättre än att lyssna när skottar pratar OwO ♥♥
mmmmmmmmm vilken rolig humor jag har
LUCIA IMORGON YAYAYAYAY, eller..??
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0