Julklappar och Nathy Pathy

Det snöar. Brutalt mycket. Menmen, inte ska man klaga, en vit jul är ju ett måste ^^ Hoppas bara den ligger kvar till jul och nyår, haha. När jag kom hem från jobbet igår satte jag mig och slog in de julklappar jag ska skicka. Så om typ en och en halv timme ska jag till stan med min lilla urangutang Gretus för att posta dom :) Först trodde jag att det var ett skämt, men mamma har på fullaste allvar smällt upp en plastgran i vardagsrummet. Någon driver med migg liv -.-'
Hm ja jag började ju då skriva på morgonen men sen orkade jag inte men nu skriver jag klart xD Det snöar fortfarande OwO Har vart på stan med lilla Gretus och köpt julklappar till Rebecca, Nathan,  Lotta (mina systrars mamma), Joel, Greta och en till grej till Bianca ^^ Haha kul att Greta vet vad hon ska få nu! Ska hem till mina systrar och fira jul med dom på annandagen så det ska ju bli kul :)
Ja.. Nu är Becky och Nathan här, vi börjar 5 så ska till jobbet snart ^^
Är Nathan möjligen världens sötaste..? ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0