WOWO, finally!

Kom just på det att jag inte har bloggat nåt idag! Hm... Fick g typ på matte saken, sa ju att det gick dåligt xD Sen... sov jag på so lektionen när vi såg en film om hur dåliga resultat vi har i de svenska skolorna XD I DON'T FREAKING CARE! Haha men Finland låg på tredje plats så om jag får för mig att flytta dit har jag i alla all en bra andlening (y) Nei. Vill verkligen bo i Skottland ^^
Eh... Idag har jag varit på stan med Jesso och Elliot. Då plötsligt slog det mig... Att Ellie är den sötaste ungen jag någonsin sett ♥ Hm.. Jesso skulle köpa lite julklappar och jag bytte en julklapp till Rebecca som jag av misstag råkat ha sönder, haha. Ska till Stockholm med Greta imorgon. Ska posta julklapparna och köpa till Klas, Jamie och Molly. Men jag har typ 500 spänn kvar så det ser inte sådär jättebra ut e___e Och har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa till Klas. Ingen. Alls. Tips? D: *desperat chey*
Vad ska jag mer säga.. Ehm.. Imorgon ska vi städa i skolan (y) Och.. På onsdag har vi avslutning!
Skrev egentligen det här inlägget igår men sen ville inte blogg.se längre.. Så ni får vänta med att veta vad jag och Greta gjorde för sjuka saker i Stockholm idag tills imorgon 8D Nu ska jag sova, somnade nämligen i skolan idag igen (y) Men det var när vi såg på film så det är lugnt 8D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0