Stockholm och avslutning

Hola amigos! Börjar med att säga att det var chill i skolan igår. Vi hade två lektioner, städade och såg på film ^^
På tekniken skulle vi löda, brände mig en del e__e
Haha det här ägnade jag mig åt! Greta hängde dit G:et och jag har N för Nellie, S för Sophia och E för Elliot haha ^^ Greta fick typ pms för mig för jag vägrade säga vad bokstäverna stod för 8D Eller så trodde hon att jag inte visste själv och att jag bara är dum i huvet..
Haha nu måste jag berätta vad jag och Greta gjorde igår. Vi skulle till Stockholm för att handla julklappar och innan skulle vi posta alla våra presenter. Haha så vi gick från Greta med alla paket men sen kom vi på att man kanske skulle ha adresserna också så vi fick gå hem igen. Och när vi tillslut hade dom och var framme att posta kom vi på att det kanske vore bra att ha något att posta paketen i. Så vi gick tillbaks och kämpade med att trycka i paketen i PYTTESMÅ kuvert! Menmen sen när vi postade alla våra 9 paket gick det bra ^^ Jag skickade ett julkort till Sunrise Avenue också, hehehe 8D
Mina paket från Bianca och Isa ^^ Haha Elliot slet upp det där från Bianca D: Men dom andra ska jag öpnna på julafton! ♥
Sen köpte jag en julklapp till Molly med. Så fast att vi var på stan vid halv tre kom vi inte iväg till Stockholm förrän 20 över 4 (y)
Väl framme på söder gick vi först till en affär och köpte en julklapp till Sofia och en till Jamie, faktiskt utan några större problem. Vi åt på Taco Bar och jag blev ruinerad. 0:- var kvar i plånboken när vi gick därifrån 8D
Jag och Alex vet redan hur snygga vi är (y)
Sen ville Greta ha godis så jag tog med henne till en affär. Han som jobbade där stod och höll upp dörren så börjar Greta tveka baa ''Ska vi verkligen gå in dit..?''. Haha men det gjorde vi. Det var ju då som sagt  hon som skulle ha godis men jag pekade på allt och baa DET ÄR GOTT haha så det var typ bara jag som bestämde :( Greta bad mig hålla upp locken så det gjorde jag (lydig som jag är). Undrade varför det var så svårt sen kom jag på att man skulle skjuta upp dom, inte lufta upp dom </3 Sen när hon betalat tog jag tag i påsen och sprang iväg med den. Det kallas för att utnyttja folk (y) Han som jobbade där måste ju trott att vi var helt sjuka i huvet..
*Det är här jag slänger in en bild på den andra vackra sidan av min dörr*
Haha sen kunde jag inte hitta mina vantar så jag släpade in Greta i Söderhallarna igen. Vi åkte upp för rulltrappan och sen gick jag ner direkt igen och baa ''Hata mig inte nu men jag har dom i fickan...''. Haha asså fail! Vi gick och skrattade (så att vi inte kunde andas) åt hur sjuka vi var hela vägen till tåget och folk stirrade :( Dom måste trott att vi var höga ju xD
VÄL HEMMA hittar jag världens största paket till mig i hallen.
Hm.. Vad kan det vara..? Möjligtvis min Keyboard från morfar..? OH YEAH, vill öppna den nu men jag måste blogga klart först xD Men jag kommer typ inte ens hinna för jag ska hämta Elliot och sen jobbar jag ikväll OwO
Så nu har jag skrivit klart om gårdagen, haha.
Idag hade vi sovmorgon till 9 men jag lyckades i alla fall försova mig till 5 över 8 8D Men jag hann i alla fall ^^ Vi fick våra betyg sen fick vi gå 8D Jag fick 3 G, 13 VG och 1 MVG. VG I MATTE, LIKE A BOSS! Ja, jag är nämligen retarderad och har vanligtvis bara G i det..
WIIIHOO 8D
Haha när vi var klara där gav jag mina julklappar till Nelly, Greta, Alicia och Elin. Greta fick en fluffig ring och en nagelfil, ingen överraskning precis eftersom hon var med när jag köpte det, haha. Greta och Elin fick örhängen och Nelly fick en sån där man hänger örhängen på som jag har. *demonstrerar med en bild*
En sån där liten jag har ^^ La i själva ''pinnarna'' som man sätter i örhängen i i ett annat paket för att det vore så jobbigt att slå in annars. Både Nelly och Linn trodde jag gav henne smörknivar och en sån där man sätter hushållspapper på, haha.
Nu ska jag förmodligen ta att visa er vad jag fick av dom också! Av Alicia fick jag inget än hahah för hon hade inte med det. Men skulle få det på nyår för hon, jag, Elin, Greta, Klas och Lars skulle fira det tillsammans ^^ Yayay 8D Ja just det det har jag inte sagt, Klas kommer på måndag! Awesome va? ^^ ♥
MENMEN nu ska vi få se vad jag fick av Nelly ^^
CHOKLAD! Alltid gott ^^
Haha Greta och Elin är helt sjuka i huvet. Jag fick stördaste presenten av dom. Barnkalsonger. Wtf..? Men sen för att göra det lite mer serious hade de i alla fall slängt ner ett par örhängen också ^^ Dom var mycket fina om jag får säga det själv!
Eh på tal om bilden.. Är jag störd om jag hatar min haka så mycket att jag redigerar den på vissa bilder..? e___e
HURSOM! När jag kom hem gick jag med återvinningen och pantade eftersom jag är så himla duktig! Eller ja, mest för att mamma bad mig göra det men.. Ja det var det, nu har jag skrivit allt vad jag gjort ^^ Så duktigt ! Ha ett underbart lov mina vänner! ♥

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0