MIAU CHRISTMAS IS HERE

Mjaumjau mainen folken! Kul att det ska börja töa dagen innan julafton, eller...? *feeling ze depression* ja men just det som sagt det är ju julafton imorgon! Pappa kom och hämtade mig typ 2 för han skulle hämta Nellie och Sophia också. Riktigt störande. Hann inte ens städa klart mitt rum och Jessica och Jamie hade lämnat mig ensam med Elliot och dragit ner på stan så det var ju väldigt stressigt -.-'



Är stört hungrig också :( Det enda jag har ätit idag är en pannkaka. Men nu håller i alla fall min kära faderkaka på att göra sykklin och pasta 8D LONGING. Sen ska jag.. bada och slå in en liten julklapp till Nathy Pathy ^^ Har affärerna i stan öppet på söndag..? För jag måste verkligen köpa nåt till Klas </3 Buhu. Jag kommer verkligen avlida för jag är så hungrig nu D:



Nej men.. Jag kommer väl antagligen inte hinna blogga något på självaste julafton, så nu säger jag God Jul till er alla! På juldagen ska jag hem till Nellie, Sophia och Lotta och fira jul där så det komemr bli mysigt ^^ Men nu längtar jag bara till imorgon! Pappa skjutsar hem mig så jag är hemma lite innan Kalle Anka och sen blir det fest :D



HIHI. GOOO JUUUL~~~

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0